„Chtěli jsme vytvořit prostředí ve kterém budeme rádi trávit čas a které bude podněcovat produktivitu a efektivitu naší práce. Zároveň jsme pro klienty chtěli navodit atmosféru pohodlí jejich obýváku do kterého se budou vždy rádi vracet.“
- Soňa Benci, manažerka předělané pobočky UCB Šancová
Popis konceptu pobočky
- Vytvořili jsme pobočku, která působí neformálně, ale zároveň přicházejícího klienta vede k tomu kvůli čemu přišel – ať už se rychle zeptat na nový produkt, vyřešit rychlou platební operaci, vyřešit problém, nebo se pobavit o svých investicích. Bankéř si pak k dané situaci může vybrat typ sezení – ať už je to klasické jednací místo nebo třeba „tech bar“ kde klientovi může ukázat třeba internetové bankovnictví.
I když se čím dál tím víc služeb v bankovnictví přesouvá do online prostředí, tak bankovní pobočka je stále důležitým místem, které se řeší transakční a technické operace, ale hlavně kde můžete s bankovním poradcem prodiskutovat složitější bankovní produkty. V návrhu jsme tak na pobočce počítali s různými potřebami klientů a interiér jsme jim upravili: