Flexibilní kanceláře: Jak rychle reagovat na růst či zmenšení firmy

V souvislosti s Covid-19 se změnila mimo jiné i poptávka v oblasti interiéru kanceláří. Mantrou je zvýšení flexibility, protože předvídat budoucí vývoj firmy je složitější než kdy dřív. Proto jsme pro vás připravili sérii článků, kde se dozvíte, co všechno si pod pojmem flexibilní kancelář představit. V tomto se podíváme jak zajistit flexibilitu kapacity a modularitu kanceláří.

Možnost dělení interiéru kanceláří

Jednoduše upravujte kapacitu, třeba pomocí flexibilních prvků

Naučili jsme se, že zítra může být všechno jinak. Rozdělení prostoru na samostatné celky umožní případné uvolnění některých z nich a ušetření na nájmu. Dělení kanceláří pomocí flexibilních prvků zas pomůže vytvořit v případě potřeb nová pracovní místa.

Už při tvorbě studie promýšlíme varianty obsazenosti kanceláří:

Planovani kapacity v kancelarich

Změny #zminutynaminutu

S modulárním nábytkem lze přeskládat sezení rychle a efektivně podle aktuálních požadavků. Z relax zóny tak lze rychle vytvořit třeba prostor pro celofiremní prezentaci. Pro snadné změny je půdorys flexibilních kanceláří co nejčistší.

Ukázka rychlého přeskládání prostoru pro aktuální příležitost:Variantní dispozice interiéru kanceláří

Schopnost reagovat na růst či zmenšení firmy je jedním ze tří hlavních principů flexibilních kanceláří. Další dva jsou:

>>> Úprava kanceláře pro co největší efektivitu zaměstnanců

>>> Hygienické a bezpečnostní nároky v kancelářích v době Covidu

Jak vypadá flexibilní kancelář v praxi, můžete vidět na příkladu firmy BizMachine.

Pojďme se pobavit o tom, co vás pálí

Potřebujete předělat vaše kanceláře, aby více odpovídaly současné situaci? Nebo plánujete kanceláře nové a chcete, aby byly dostatečně flexibilní?

Ozvěte se nám pro nezávaznou konzultaci a audit flexibility vašich kanceláří na info@hezkey.cz nebo volejte +420 724 309 821.

Dále by vás mohlo zajímat

Kanceláře po (a při) Covid-19 vyžadují flexibilitu

Buďte o krok napřed a vyřešte své kanceláře flexibilně