Proto přicházíme s konceptem flexibilních kanceláří. Ty reagují na potřeby firem rychle růst, nebo se naopak zmenšit, měnit interiér podle aktuální situace, stejně jako na zvýšené hygienické nároky a celkové snižování nákladů.
TŘI ARGUMENTY PRO flexibilní kanceláře:
1. Budete schopni rychle reagovat na růst či zmenšení firmy, využijete prostor na maximum
- Rozdělení prostoru na samostatné celky umožní případné uvolnění některých z nich a ušetření na nájmu. Dělení kanceláří pomocí flexibilních prvků zas pomůže vytvořit nová pracovní místa.
- S modulárním nábytkem přeskládáte prostor rychle a efektivně podle aktuálních požadavků. Z relax zóny tak můžete obratem vytvořit třeba prostor pro celofiremní prezentaci.
- Díky sdíleným stolům dokážeme zmenšit plochu vaší kanceláře aspoň o 10 % při současném navýšení společných prostor.
2. Umožníte svým lidem dělat jejich práci co nejlépe
- Pracujeme s promyšleným open spacem, ve kterém lidé nejsou izolovaní, ale pro lepší soustředění je dělí třeba průhledné příčky.
- Vaši zaměstnanci budou efektivnější i spokojenější, když si budou moct vybrat, odkud pracují. Kromě pracovního stolu, který může být třeba výškově polohovatelný, je důležitá možnost místo, polohu při práci změnit, vystřídat sezení za hot spot u okna nebo menší zasedačku pro lepší soustředění či telefonát.
3. Lépe zajistíte hygienické a bezpečnostní požadavky (nejen kvůli pandemii)
- Bezkontaktní otevírání dveří, skříněk, vkusně zabudovaná stanoviště pro mytí rukou a použití dezinfekce. Materiály do flexibilních kanceláří vybíráme tak, aby se co nejlépe čistily (hladké povrchy, sklo, umělý kámen). Preferujeme tzv. „clean desk policy“ – čím méně věcí, tím jednodušší úklid. Věci si zaměstnanci můžou dávat třeba do uzamykatelných boxů.
- Vedle větších zasedaček využíváme více menších, call boxy na videohovory nebo zasedačky pro dva. Tam, kde to lokalita dovoluje, využíváme venkovní prostory – terasy, balkóny, zahrady.
- Abychom zamezili případnému šíření nemocí vzduchem, můžeme sledovat koncentraci lidí v kritických místech. Pro zajištění kvality vzduchu používáme inteligentní klimatizaci, která necirkuluje použitý vzduch a máme i vlastní řešení měření kvality vzduchu. Pro ovládání přístrojů využíváme mobilní aplikace.
Proč si nechat realizovat nové kanceláře nebo zefektivnit ty stávající od Hezkey?
- Ať už jste velká nebo menší firma, vytvoříme vám kanceláře, které pomůžou vašemu byznysu
- Nejen díky technologiím se způsob práce a požadavky zaměstnanců mění - upravíme vaše pracovní prostředí tak, aby zde byli zaměstanci co nejefektivnější
- Nejsme pouze architekti – konzultujeme interiér z pohledu vašeho byznysu, HR i marketingu - než se do navrhování pustíme, definujeme si společně, co je pro váš prostor a zaměstnance nejlepší
Pojďme se pobavit o tom, co vás pálí
Potřebujete předělat vaše kanceláře, aby více odpovídaly současné situaci? Nebo plánujete kanceláře nové a chcete, aby byly dostatečně flexibilní?
Ozvěte se nám pro nezávaznou konzultaci a audit flexibility vašich kanceláří na info@hezkey.cz nebo volejte +420 724 309 821.
Jak můžou flexibilní kanceláře vypadat?
Podívejte se do kanceláří BizMachine, které umožňují jednoduše navyšovat kapacitu zaměstnanců i měnit podobu prostoru podle toho, co se ve firmě právě děje. Kromě svých stolů a klasických zasedaček tu mají zaměstnanci spoustu dalších možností, kde se soustředit nebo si dát rychlou schůzku s kolegy.
Nebo se podívejte jak jsme v Heurece předělali kanceláře na moderní smart office s multifunkčními relax a potkávacími zónami.