Příběh klienta
- Vedení obou společností nás oslovilo, abychom nepoddajné prostory bankovního domu v Jindřišské ulici přetvořili v přívětivé variabilní interiéry, které ladí s novým směřováním značky.
- Jedním z požadavků bylo, aby se zde jak klienti, tak i zaměstnanci cítili dobře a uvolněně, skoro jako doma či v oblíbené kavárně.
Rozsah a specifika projektu
- V rámci jedné budovy bylo třeba vytvořit několik typů funkčních prostor pro různé příležitosti a využití. Důležitý byl nejen redesign interiéru klientského centra, ale také vytvoření moderních kanceláří.
- Designérka Petra Vasquez s týmem zachovala cenné prvky staré novoměstské budovy a nenásilně je propojila s moderním, vzdušným designem, čímž interiéry pozvedla na novou úroveň.
V historické budově v Jindřišské jsme zrealizovali
V prostorách Hypocentra jsme propojili moderní design s historickými prvky, jako je například původní dlažba
“Při navrhování jsme mysleli na to, aby se v nových interiérech klienti cítili vítaní a zaměstnancům se zde dobře pracovalo. S poradci jsme v průběhu tvorby nového designu diskutovali a ptali se jich, co by jim práci usnadnilo či zpříjemnilo,“
- designérka Petra Vasquez
Klientské centrum Hypocentra Modré pyramidy
V prvním patře budovy jsme vytvořili zcela nové klientské centrum. Aby prostor nepůsobil odměřeně, ale naopak vstřícně a neformálně, zařídili jsme ho designovými svítidly a nábytkem, který není pro kancelářské prostory typický. Klienti a poradci k sobě mají blíž i díky rozmístění jednotlivých prvků. Domáckou atmosféru podtrhlo také množství zeleně, které funguje i jako dělicí prvek.
Na pozadí vzniku nového konceptu klientských center a záběry před a po rekonstrukcí se podívejte v krátkém videu:
Nábytek do klientského centra jsme záměrně volili nekancelářský, aby podtrhl domáckou atmosféru
> > > Více o konceptu nových klientských center si můžete přečíst zde.
Relax zóna s bistrem pro zaměstnance
V rámci zázemí pro zaměstnance tu vznikla také rozlehlá odpočinková zóna s vlastním barem. Působí stejně příjemně jako moderní kavárny, je vzdušná, plná hravě rozmístěného pohodlného nábytku, volně zavěšených lamp a živých rostlin.
Díky industriálním a designovým prvkům působí relax zóna po zaměstnance jako oblíbené bistro
> > > Více o relax zóně si můžete přečíst zde.Jednací prostory a kanceláře
Ve velkorysých prostorách jsme mohli vybudovat různorodé zázemí pro zaměstnance včetně zasedaček a kanceláří zaměstnanců. Při tvorbě těchto interiérů jsme stejně jako v případě klientských center vycházeli z nové firemní identity.
V reprezentační konferenční místnosti jsme přímo do jednacího stolu zakomponovali logo a zeleň
Ve VIP klientské zóně jsme do podhledů použili akustický obklad ve firemních barvách
> > > Více o zasedačkách si můžete přečíst zde.